Відкриті лекції

Intro to Gamedev

Протягом всього першого семестру ми будемо розглядати різні теми з ігрової розробки – АІ, компьютерна графіка, геймдизайн, програмування, формуючи у себе уявлення о сфері геймдеву та необхідних для цього навиків.

Software And Data Security

Мові програмування або як використовувати фреймворк можна навчитися по документації, а з якого боку підійти до розробки великого продукту, як навчитися планувати його розвиток, з урахуванням життєвого циклу в місяці або роки(і чим це відрізняється від прототипної розробки), як взагалі спокійно підходити до технологій – всі ці питання потребують уваги. На лекціях будемо вчитися проектувати застосунки, дивитися на задачі з інженерної точки зору, думати в категоріях ширше ніж мова програмування та фреймворки. Поговоримо в більшій частині про архітектуру, частково про організаційній стороні процесу (про аджайли з точки зору технічних спеціалістів)